Ticker

6/recent/ticker-posts

BUFFET RAMADHAN 2017 DI THE WESTIN HOTEL KUALA LUMPUR

Di dalam Bulan Ramadhan ini bukan sahaja kita perlu meningkatkan amal ibadah tetapi bulan ini juga dapat memupuk kesejahteraan dan merapatkan silaturrahim sesama umat manusia. Jadi sempena bulan yang mulia ini, mari lah kita mengajak rakan-rakan dan keluarga untuk berbuka puasa bersama-sama. Lokasi pilihan Team Projek Travel kali ini adalah di The Living Room yang terletak di The Westin Hotel Kuala Lumpur.

BUFFET RAMADHAN 2017 DI THE WESTIN HOTEL KUALA LUMPUR
BUFFET RAMADHAN 2017 DI THE WESTIN HOTEL KUALA LUMPUR

Menjanjikan hidangan enak yang mampu memikat selera anda, The Westin Hotel Kuala Lumpur menawarkan sajian hidangan tradisional yang menampilkan menu dari 14 buah negeri yang berlainan di Malaysia. Selain dari itu, The Westin Hotel Kuala Lumpur juga ada menyediakan menu masakan antarabangsa dari seluruh dunia.


Terdapat pelbagai menu hidangan yang sediakan seperti Ayam Bakar Percik Sri Kelantan (Slow Roasted Chicken with Coconut Lemongrass Sauce), Ikan Patin Assam Tempoyak (Silver Catfish with Spicy Tumeric Coconut), Signature Westin Biryani (Rice Briyani with “Mamak” Omelette and Braised Spice Pineapple Cucumber Sesame Seed) bersama Kambing Panggang dengan Mint Sauce dan Lamb Jus dan banyak lagi! Hidangan utama pula adalah Nasi Kandar Utara Mai dengan pilihan bersama Keting Kambing Kandar, Daging Kandar, Ayam Kandar dan Sos Hitam (Lamb, Ayam dan Daging Masak di Spices Indian). Tidak lupa gula akhir sentuhan tarikh halus, pelbagai kuih tradisional Melayu dan pencuci mulut.









------------------------------------------------------------

Harga: RM158nett seorang
Tempoh: 29 Mei untuk 23 Jun 2017

Terdapat Diskaun untuk :

✔ SPG and Beyond Dining members are entitled to 20% discount on the
above restaurant promotions for food only
✔ Major bank cardholders are entitled to 20% discount on the above
restaurant promotions for food only
✔ Children 4 years and below dine for free
✔ Children aged 5 to 12 years receive 50% off



Tarikh :

29 Mei untuk 23 Jun 2017

Untuk membuat tempahan makan, sila hubungi Westin Dining selera di talian 0327318338 atau layari laman sesawang mereka di www.westindining.com.my untuk maklumat lanjut.


Catat Ulasan

0 Ulasan