Ticker

6/recent/ticker-posts

BONGKAR: TRAVELLER INI DEDAH 6 RAHSIA KEKAL 'FABULOUS' TIKA KEMBARA OUTDOOR!

Masih kelihatan cantik di bawah terik bahang mentari?
Mahu kekal 'fabulous' walau badan melekit dihujani keringat?
Inginkan kesegaran berpanjangan dari hujung rambut ke kaki?

Kembara team Projek Travel ke Lost World of Tambun menyelongkar terowong 6th Mile Tunnel yang gelap, menyelusuri aliran anak sungai sehinggalah berenang di kolam berpaya dipenuhi selut lumpur, namun sosok traveller tegar ini kelihatan terus menawan sepanjang hari!

Berikut pendedahan sosok gadis hijabista, sahabat Projek Travel yang berjaya mempengaruhi teman kembara; 6 RAHSIA KEKAL 'FABULOUS' sepanjang masa, malah ketika aktiviti lasak!


1. Mulakan hari dengan PURIFYING NEEM FACE WASH!

Pencuci muka tidak berbuih (err...) namun membantu mengecilkan pori-pori muka sang traveller yang sentiasa terdedah dengan udara luar. Tak percaya? Nah di bawah bukti kenyataan gadis ini!

- bacaan lanjut di ainyyzain.blogspot.com


2. Perkara WAJIB dalam memastikan mahkota kamu terus terjaga rapi - PROTEIN SHAMPOO!

Worth trying, cubalah Protein Shampoo by Himalaya! Sesuai untuk hijabista mahupun sang maskulin seperti kamu, fleksibel! Usah berangan seperti diva yang mahukan belaian spa rambut mewah, kehadiran Protein Shampoo cukup memastikan mahkota kamu terpelihari rapi, segar & harum sepanjang masa. Kami tampilkan bukti dari seorang lagi gadis traveller!

- bacaan lanjut di www.mekonie.com


3.  CLEAR COMPLEXION WHITENING DAY CREAM, err.. panjang namanya, apa tu?

Perlindungan kulit muka itu penting, usah pandang enteng! Mahu kelihatan flawless tanpa wajah berminyak? Nah sapu krim istimewa dari Himalaya ini ke wajah sebelum keluar mengembara. Cukup dengan olesan krim siang (kamu juga boleh menambah dengan tampalan bedak kompak), terus kelihatan segar sepanjang hari, barulah setiap momen bergambar kamu itu kelak 'instaworthy'!


- bacaan lanjut di www.dikbee.com


4.  Penjagaan oral terbaik sepanjang kembara dengan COMPLETE CARE TOOTHPASTE!

Kecantikan alami bermula dari dalam, kata-kata indah membuktikan kesegaran nafas juga salah satu elemen penting buat kamu yang mahu tampil fabulous! 100% dari bahan semulajadi, penjagaan oral dari Himalaya ini pastinya pilihan terbaik yang mampu membantu meningkatkan keyakinan kamu tatkala berkomunikasi! Malah, ianya juga mengelakkan radang gusi atau gusi berdarah, cubalah!

- bacaan lanjut di www.mekonie.com


5.  Makan, telan atau kunyah (ya, sedikit pahit) NEEM CAPSULE! Err, apa benda pulak ni?

Cuma diambil sekali sehari, kapsul dari bahan semulajadi (sayuran) ini memastikan kamu kekal fit sepanjang hari. Ambil selepas sarapan setiap pagi, Neem Capsule memastikan kulit kamu tidak kelihatan lesu, malah membantu mencantikkan diri kamu dari dalam! Di bawah bukti (bukan sosok gadis, namun kami terpengaruh selepas dihasut!) untuk tatapan kamu.



6.  HIMALAYA KOFLET LOZENGE - sediakan payung sebelum hujan!

Kembara lasak atau aktiviti outdoor mendedahkan kamu dengan pelbagai cuaca yang tidak menentu! Selain ubatan paracetamol dan minyak angin biasa, Lozenge Koflet dari Himalaya harus berada dalam beg kamu. Dengan rasa gula-gula manis, koflet ini membantu kamu untuk mendapatkan keselesaan tekak (akibat debu udara), malah mampu memulihkan batuk! Nah, kami kongsikan testimoni dari sahabat Projek Travel (bukan sosok gadis, namun turut terpengaruh!) yang turut menyertai misi kembara kali ini -

- bacaan lanjut di www.afzalsukasuki.com

Nah, tips kekal CANTIK & FABULOUS yang cukup mudah buat traveller seperti kamu, segalanya dari Himalaya Malaysia! Nah tahu lebih lanjut, info berkaitan di Facebook atau Instagram rasmi : Himalaya Malaysia!

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. 1st time guna prouk himalaya ni..aritu beli krim pelembab dia..wangi tp x melekit...besttt hihi

    BalasPadam
  2. Produk Himalaya. Banyak lihat di skrin fb.

    BalasPadam
  3. produk Himalaya tidak pernah mengecewakan saya. semua best :D

    BalasPadam
  4. patutlah masing2 cantik.... dah tau rahsianya

    BalasPadam