Ticker

6/recent/ticker-posts

5 BANDAR DENGAN ALIRAN TRAFIK TERTINGGI SEMPENA HARI RAYA 2017

5 BANDAR DENGAN ALIRAN TRAFIK TERTINGGI SEMPENA HARI RAYA 2017 | Bersempena dengan kedatangan Hari Raya 2017 yang tidak lama lagi, admin ingin berkongsi dengan korang semua jangkaan 5 bandar dengan aliran trafik tertinggi sempena Hari Raya 2017 yang akan disambut pada hari Ahad, 25 Jun 2017 nanti. 
ALIRAN TRAFIK TERTINGGI SEMPENA HARI RAYA 2017

Terima kasih kepada rakan admin yang berkongsi informasi ini dengan admin dan bagi admin, ianya sangat membantu sebagai peringatan bersama dan juga persediaan orang ramai untuk menyambut Hari Raya 2017 bersama keluarga di kampung halaman. 

Berdasarkan analisis pengginaan WAZE semasa cuti pada tahun 2016 dan juga empat minggu sebelum dan selepas cuti Hari Raya 2016, ini dalah 5 bandar dengan aliran tertinggi sempena Hari Raya 2017. 

  1. Kota Bharu, Kelantan
  2. Kuala Terengganu, Terengganu
  3. Lembah Kinta, Perak
  4. Batu Pahat, Johor
  5. Bandaraya Melaka, Melaka Bandaraya Bersejarah
Jadi nasihat admin, bagi korang yang akan menuju ke 5 buah bandar yang tertera ini, korang hendaklah bersedia dengan segala kemungkinan yang akan berlaku nanti. Biasalah kalau sudah semua masuk disuatu kawasan dalam suatu masa, memang akan mengundang pelbagai kisah. Jadi hormatilah orang lain dan berhati-hati menggunakan jalan raya. 


- Selamat Hari Raya -



Catat Ulasan

0 Ulasan