Ticker

6/recent/ticker-posts

Buffet Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023

Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya

Pengalaman Berbuka Puasa Di Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023 | Bulan Ramadan selalu menjadi bulan yang penuh keberkatan dan keramahan di Malaysia. Salah satu tradisi yang paling ditunggu-tunggu oleh umat Islam adalah berbuka puasa bersama keluarga dan teman-teman. Banyak restoran dan hotel yang menawarkan buffet Ramadan untuk pengunjung yang ingin merayakan bulan suci ini dengan makanan yang lazat dan beragam. Salah satu tempat yang sangat dicadangkan oleh kami di sekitar Putrajaya adalah Buffet Ramadan di Zenith Hotel Putrajaya.

Bufer Citarasa Bonda Zenith Putrajaya

Kami telah berpeluang untuk mengunjungi Zenith Putrajaya pada awal ramadan yang lepas dan menikmati pelbagai hidangan berbuka puasa ala kampung yang diselang-seli dengan hidangan utama popular yang diilhamkan oleh kekayaan budaya di Malaysia, sebagai sebahagian daripada Bufet buka puasa bertemakan "Citarasa Bonda".

Buffet di sini menawarkan lebih dari 100 jenis hidangan. Ada hidangan Roasted Whole Lamb, Sup Gear Box, Udang Galah Lemak, Burung Puyuh Goreng Madu, Rusa Masak Lemak, makanan istimewa Timur Tengah dan banyak lagi. Pelbagai jenis minuman dan pencuci mulut juga disediakan.

Buffet Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023

Buffet Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023

Lebih menarik, Zenith Putrajaya adalah tempat yang tepat untuk berbuka puasa dengan pemandangan Masjid Putra yang indah. Selain dapat menikmati hidangan berbuka yang lazat, kalian juga boleh menikmati pemandangan yang menakjubkan dari salah satu landmark terbaik di Putrajaya.

Buffet Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023

Buffet ramadan ini tersedia dari sekarang sehingga 20 April 2023, dari 6.30pm hingga 10pm.  Bufet Buka Puasa "Citarasa Bonda" ini berharga RM158nett untuk dewasa, RM120nett untuk warga emas dan RM90nett untuk kanak-kanak.

Buffet Buka Puasa Di Zenith Hotel Putrajaya Tahun 2023

Untuk tempahan atau pertanyaan, sila hubungi 603-8893 9993 samb 6113, Whatsapp +6010 203 2218 atau e-mel fbm@zenithputrajaya.com.

Secara keseluruhan, pengalaman kami di Buffet Ramadan di Zenith Putrajaya sangat menyenangkan dan memuaskan. Hidangannya lazat, suasana yang meriah, dan pelayanan yang ramah semuanya membuat pengalaman kami berbuka puasa menjadi sangat istimewa. Kami pasti akan mencadangkan tempat ini kepada siapa saja yang mencari pengalaman berbuka puasa yang tak terlupakan di Putrajaya.

Ikuti kami di media sosial:
Facebook : @projektravel https://www.facebook.com/projektravel
Twitter: @projektravel https://twitter.com/ProjekTravel
Instagram : @projektravel https://www.instagram.com/projektravel/
TikTok: @projektravel https://www.tiktok.com/@projektravel

Catat Ulasan

0 Ulasan