Ticker

6/recent/ticker-posts

PERKHIDMATAN REDBUS MEMUDAHKAN ORANG RAMAI

Perkhidmatan redBus Memudahkan Orang Ramai | Tak lama dah nak balik kampungkan? Yang mana naik bas tu dah beli tiket siap-siap ke? Berapa ringgit tiket korang tu? Admin ni sebenarnya dah lama sangat tak naik bas dan bila dapat seat yang besar maka tidur pun lena. Tapi sebelum itu, admin nak bertanya la sedikit pada korang semua. Korang suka naik bas apa dan kenapa korang pilih bas tersebut? 


PERKHIDMATAN REDBUS MEMUDAHKAN ORANG RAMAI
Sumber foto : Google
Bagi yang tidak tahu lagi, redBus ini merupakan satu platform tempahan tiket bas dalam talian yang terbesar di dunia yang menghubungkan pelbagai bandar di seluruh dunia dengan hanya satu klik butang. Haaaa, satu klik butang bagaimanakah? redBus ini ditubuhkan pada tahun 2006 dan telah menjual lebih daripada 75 juta tiket setakat ini. Pernah dengar Ibibo? Yes! redBus ini sebahagian daripada ibibo dan disokong oleh Naspers. Selain itu juga, lebih daripada 8 juta pengguna dari seluruh negara terpilih telah berpuas hati dengan perkhidmatan ini dan lebih 2300 bas yang beroperasi di seluruh negara. 

PERKHIDMATAN REDBUS MEMUDAHKAN ORANG RAMAI
Sumber foto : Google
Servis di redBus ini sangat memudahkan pelanggan dan tidak menyusahkan atau lebih dikenali pautan redBus atas talian ini sangat mesra pengguna

3 cara mudah membeli di redBus:-

  1. Pilih sahaja destinasi yang anda nak pergi;
  2. Tengok susun atur tempat duduk dan pilih nak duduk mana;
  3. Klik TEMPAH!
Dah jom beli tiket ke Singapura! Serendah RM20 je awak. Bukan itu sahaja, banyak diskaun dan ini adalah satu peluang untuk kita berjimat. Jadi, kita sebagai pengguna, gunakanlah hak kita sepenuhnya untuk memilih. Good luck dan siapa pernah naik redBus ni jom kongsi pengalaman anda di sini sekarang. 






Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Hi...geng,lamo doh nok komen.

    Tq...info yang sangat membantu bagi akak yang selalu travel.

    BalasPadam