Ticker

6/recent/ticker-posts

CITARASA MALAYSIA DI RESTORAN SALOMA BISTRO

Citarasa Malaysia di Restoran Saloma Bistrom | Sekiranya anda mengidamkan masakan Melayu sepanjang bulan puasa ini, pastikan anda ke Restoran Saloma Bistro di Jalan Ampang untuk menikmati juadah masakan Melayu dari serata pelusuk Malaysia.



Lebih menarik lagi, selain seleksi disajikan dengan cara buffet, konsep “hawker” juga di sediakan untuk menampakkan keaslian setiap juadah yang di hidangkan. Sebagai pembuka selera, seleksi rojak buah, pecal Jawa atau bubur lambuk juga di sediakan. 



Antara menu utama yang di sajikan adalah udang masak sambal petai, masak lemak daging salai, ayam golek Terengganu serta bermacam lagi. Laksa Johor dan Laksa Sarawak juga antara menu yang di sediakan.



Di seksyen hawker yang terletak di foyer Restoran Saloma, antara menu yang disediakan adalah roti john, samosa, keropok lekor, satay dan aneka sup pilihan. Pengunjung juga di hiburkan dengan tarian kebudayaan dari setiap negeri di Malaysia ketika menikmati hidangan berbuka.


Masih tidak terlambat lagi untuk anda menikmati hidangan buffet “Citarasa Malaysia” di Restoran Saloma Bistro kerana promosi ini berlangsung di sepanjang bulan Ramadhan. Bayaran di kenakan sebanyak RM85 nett untuk setiap seorang tanpa persembahan kebudayaan dan RM100 net untuk setiap seorang dengan persembahan kebudayaan.


Saloma Bistro 

Website : 
http://www.saloma.com.my/

Hotel Concorde Kuala Lumpur 

2 Jalan Sultan Ismail, 5
0250 Kuala Lumpur, Malaysia

Website : 

Tel: +603 2144 2200 Fax: +603 2144 1628


Ditulis Oleh :
Juhfaidzal Juhari 

Catat Ulasan

2 Ulasan