Ticker

6/recent/ticker-posts

ENTRY HOTEL REVIEW PALING POPULAR DI PROJEKTRAVEL.COM

4 ENTRY HOTEL REVIEW PALING POPULAR DI PROJEKTRAVEL.COM | Pertama sekali, Mat Remos nak ucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca blog www.projektravel.com kerana sudi singgah untuk mendapatkan review dan info dari blog kami. Antara entry yang berada di kedudukan paling teratas di blog www.projektravel.net adalah mengenai review hotel di malaysia.

Antara 4 entry yang popular di www.projektravel ialah :

1. BAYOU LAGOON PARK RESORT, MELAKA 

BAYOU LAGOON PARK RESORT -Foto bayoulagoon.com.my

BAYOU LAGOON PARK RESORT ini mempunyai pusat konvensyen, pusat jualan, taman eksklusif air, business hotel, service pangsapuri dan resort style.

2. TRADERS HOTEL JB 

Traders Hotel _ Foto TRADERS HOTEL JB

TRADERS HOTEL ini, ia berhampiran dengan taman tema terkenal (LEGOLAND® Malaysia dan Puteri Harbour Family Theme Park) dan Johor's administration capital, Kota Iskandar.

3. HOTEL RENAISSANCE JB

Pool Terrace Guest Room_Foto oleh HOTEL RENAISSANCE JB

HOTEL RENAISSANCE JB ini telah beroperasi pada May 2013 lepas. Dan dengan pembukaan HOTEL RENAISSANCE JB ini, ia menandakan pembukaan ketujuh Marriot International Hotel di Malaysia.

4. DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU 


DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM W/ LOUNGE ACCESS _ Foto doubletree3.hilton.com


DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU ini terletak tidak jauh dari Tambak Singapura, hanya beberapa minit dari Central Business District. Ia juga berada dekat dengan Pusat Konvensyen Persada, bangunan kerajaan dan membeli-belah di City Square. Tarikan popular yang boleh diakses dari sini juga termasuk LEGOLAND® Malaysia, Zoo Johor dan Masjid Sultan Abu Bakar. Termasuklah untuk ke Singapura dan Lapangan Terbang Antarabangsa Changi.

p/s : Selamat Bercuti dari kami team ProjekTravel. jangan lupa gunakan hashtaq #projektravel jika berkongsi moment percutian korang di Instagram ya :)

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Semuanya mahal...akak dgn Abe Mat kena tido dalam kereta.

    BalasPadam
  2. Banyak orang cari hotel yang JB ni. hehehehe. Iday tak sampai JB lagi.

    BalasPadam