Ticker

6/recent/ticker-posts

IMPIAN UNTUK KE JEPUN AKAN TERLAKSANA JIKA LANGKAH MUDAH INI DIAMBIL

IMPIAN UNTUK KE JEPUN AKAN TERLAKSANA JIKA LANGKAH MUDAH INI DIAMBIL   | Siapa kat sini mempunyai impian untuk travel ke Tokyo, JEPUN pada tahun 2015 ni? Jika ada, sudah semestinya ini merupakan peluang untuk korang memenangi sehingga 5 pasang tiket ke Tokyo, Jepun.* bagaimana pula cara-cara dia? Agak-agak susah ke senang?

Tokyo, Japan _foto www.ciee.org
Caranya cukup senang. Korang hanya perlu ke mana-mana 17 outlet Kedai Ayamas di seluruh semenanjung Malaysia. Dengan hanya membeli promosi terbaru Oishii Roaster [klik] dan mengisi borang peyertaan beserta slogan yang diminta korang telah berpeluang untuk menjadi pemenang bertuah memiliki 2 keping tiket pergi balik ke Tokyo, Japan. *sepasang tiket okay, bukan satu tiket je.

Oishii Roaster
Promosi tersebut yang ditawarkan oleh Kedai Ayamas adalah "Super-Duper deal" yang terdiri daripada ayam panggang Oishii dengan tambahan ayam panggang signature Kedai Ayamas iaitu (golden/ pepper / percik) dan juga sebotol minuman berkarbonat 1.5L F&N Orange  dengan hanya RM46,90.
Hidangan Oishii Roaster yang sangat sedap _foto www.razzwey.com
Siapa pernah sangka, makan ayam panggang yang sedap di Kedai Ayamas juga boleh memberi peluang untuk melancong ke Jepun.* mudah bukan. Jadi apa tunggu lagi? cepat-cepat. *kenyang dapat, Insyaallah ke Jepun pun dapat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk lebih maklumat lanjut mengenai kedai Ayamas, sila layari www.kedaiayamas.com.my [klik] atau masuk ke laman Facebook Ayamas Roasters dan juga Twitter @AyamasRoasters.

Catat Ulasan

1 Ulasan