Ticker

6/recent/ticker-posts

Hotel Marriot Baharu Di Pulau Pinang, Mutiara Oriental

Hotel Marriot Baru Di Pulau Pinang, Mutiara Oriental | Hotel Marriott, jenama utama dalam portfolio luar biasa Marriott Bonvoy yang mempunyai lebih daripada 30 jenama hotel, telah melancarkan hotel baru di Penang, Malaysia. Kemasukan jenama ini ke Penang menandakan kecemerlangan senibina, menawarkan gabungan gaya yang abadi, daya tarikan, dan kepelbagaian budaya yang menjadikan Penang unik. 

Terletak di lokasi utama tepi laut Gurney Drive, Hotel Marriott Penang adalah hartanah yang menakjubkan yang menjanjikan pemandangan laut dan bandar yang menakjubkan serta lokasinya yang pusat di George Town, tapak Warisan Dunia UNESCO.


"Penang, sebagai salah satu destinasi rekreasi paling meriah di Malaysia dan pusat perniagaan, adalah tempat yang sempurna untuk Hotel Marriott," kata Ramesh Jackson, Ketua Wilayah - Indonesia dan Malaysia, Marriott International. "Dengan pembukaan Hotel Marriott Penang, kami terus menyebarkan warisan keindahan hospitality sebagai sebahagian daripada evolusi dan daya tarikan moden jenama yang disesuaikan dengan keperluan tetamu kami."

Pengalaman Penginapan yang Memuaskan

Hotel Marriott Penang menggabungkan citarasa moden dan keselesaan dengan reka bentuk kontemporari, kemudahan mewah, dan suasana yang mesra tetamu. Memiliki sehingga 223 buah bilik, hotel ini menjanjikan pengalaman penginapan yang citarasa tinggi di Pulau Pinang. Bilik-bilik ini direka untuk memberikan keselesaan dan kemewahan kepada tetamu, menawarkan kemudahan kontemporari dan pemandangan bandar atau pantai Laut Andaman yang menakjubkan. 


Tetamu dialu-alukan untuk menikmati gaya hidup sihat dengan pusat kecergasan 24 jam, bilik wap, dan kolam renang luar yang menawarkan pemandangan yang indah dari tepi laut Gurney. Tempat yang sempurna untuk berehat dan bersantai.


Greatroom adalah tempat untuk bersosial, bekerja, atau berehat di Hotel Marriott Penang. Suasana yang mesra dan menggembirakan menarik tetamu dan mencipta pengalaman yang unik. M Club, lounge premium hotel, menawarkan pengalaman yang istimewa untuk ahli elit program kesetiaan Marriott Bonvoy. Keluarga juga boleh menikmati kemudahan Kids Club di Aras 4 untuk aktiviti yang bersesuaian dengan usia anak-anak.

Destinasi Makanan yang Dinamik 

Tetamu dijemput untuk menikmati pelbagai pengalaman makanan. Kucina menonjolkan seni masakan Itali dengan hidangan yang dihasilkan dengan penuh semangat, manakala Sago, restoran sepanjang hari yang menyajikan pelbagai rasa tempatan dan antarabangsa, menjadikan setiap hidangan sebagai perayaan.


Untuk memperoleh tenaga atau snek yang memuaskan, Lava Java adalah destinasi yang cepat. Apabila hari semakin gelap, bar dan lounge Greatroom menyediakan suasana yang bergaya untuk malam yang mengasyikkan dengan koktail yang dihasilkan secara mahir. Anda juga boleh menganjurkan pelbagai fungsi di La Siena, ruang serbaguna yang menawarkan pelbagai pilihan makanan dan minuman, dari teh petang yang menarik hingga konsep makanan yang inovatif.


Tempat untuk Pelbagai Acara 

Acara di Hotel Marriott Penang adalah pengalaman yang istimewa, terutamanya dengan kehadiran dewan besar tanpa tiang yang menakjubkan, dilengkapi dengan teknologi audiovisual terkini.


Ruang megah ini dijangka menjadi tempat untuk acara yang tidak akan dilupakan, dari perkahwinan mewah hingga gala korporat. Selain daripada balai besar, hotel ini menawarkan lima bilik fungsi fleksibel, masing-masing dilengkapi dengan teknologi terkini dan penyusunan yang boleh disesuaikan untuk menampung pelbagai acara, termasuk persidangan, mesyuarat, dan acara sosial.

Sama ada untuk perniagaan atau rekreasi, tawaran yang dirancang dengan teliti oleh hotel memastikan gabungan yang harmoni antara kemewahan, ketenangan, dan penyegaran, menjanjikan pengalaman penginapan dengan perkhidmatan yang tulus, hidangan lazat, dan kemudahan kecergasan yang mencipta kenangan yang kekal.

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila layari www.marriott.com/penmc

Catat Ulasan

0 Ulasan