Ticker

6/recent/ticker-posts

TIPS MINUM AIR DI BULAN PUASA

TIPS MINUM AIR DI BULAN PUASA

TIPS MINUM AIR DI BULAN PUASA| Bila bulan ramadhan atau bulan puasa menjelma, perkara yang biasa akan kita dengari adalah perkara haus dan tidak cukup air bagi menyegarkan badan setelah seharian berpuasa. Ada yang mengambil sekadar 2 3 cawan memadai semasa sahur. Air yang admin maksudkan bukan air manis yee tetapi AIR MASAK atau AIR PUTIH.

Kalau bukan pada bulan ramadhan kita akan digalakkan untuk meminumair sebanyak 8 gelas air sehari. Tapi agak-agak korang di bulan puasa nanti, bagaimana cara untuk mengekalkan keegaran dengan mengamalkan meminum 8 gelas air sehari. 


TIPS MINUM AIR 8 GELAS AIR DI BULAN PUASA


TIPS MINUM AIR DI BULAN PUASA

Ilustrasi bergambar ini admin rasa sudah jelas lagi nyata mengajar kita untuk kekal mengamalkan meminum air sebanyak 8 gelas sehari walaupun kita sedang berada didalam bulan ramadhan. Nampak mudah jee kan. Nak buat tu kena iatiqomah yee. Hehehee.


PANDUAN PENGMABILAN AIR KETIKA SAHUR



Disini admin kongsikan dengan korang semua panduan pengambilan air ketika sahur  yang dicadangkan oleh Kevin Zahari. Apa yang boleh dan apa yang mungkin korang perlu elakkan semasa bersahur nanti.

Semoga perkongsian admin ini akan memberi manfaat kepada korang yang membaca penulisan admin ini. Jumpa lagi dilain masa.


-TERIMA KASIH-


Catat Ulasan

1 Ulasan