Ticker

6/recent/ticker-posts

TRAVEL MEWAH, HARGA MURAH? NAH, KAMU WAJIB SERTAI TOURISTGUIDE.com.my!

TouristGuide.com.my sebuah portal 'networking' yang menghubungkan para pengembara dengan tawaran hotel dan penerbangan murah telah dilancarkan pada 24 November 2016 yang lalu bertempat di Westin Hotel Kuala Lumpur!

Dengan misi 'Building The World's Largest Travel Network', platform baharu ini pastinya menjadi hentian setempat buat kamu yang mahukan harga penginapan berpatutan, diskaun lawatan 'on-ground', selain harga penerbangan murah menerusi pendaftaran keahlian secara PERCUMA!


kredit foto http://www.isaactan.net/

10 SEBAB WAJIB SERTAI TOURISTGUIDE.COM.MY


Malah, kamu boleh mendapatkan percutian percuma menerusi pengumpulan mata untuk ditukarkan dengan penginapan hotel, pakej lawatan dan penerbangan! Nah, Projek Travel senaraikan 10 SEBAB WAJIB SERTAI komuniti TouristGuide.com.my!


1. Pendaftaran PERCUMA & 'Immediate SUPER Big Discount' sehingga 75%!


Ya, kami benar-benar maksudkan pendaftaran keahlian dengan 'zero cost' dan terus nikmati kadar diskaun pakej pelancongan super hebat! Nah, tengah ada promosi istimewa diskaun 50% untuk tempahan sehingga 30 November ni tau, rujuk poster di bawah!






2. Kumpul Mata Ganjaran & Tukar dengan Percutian PERCUMA!


Kumpul mata ganjaran dengan setiap pembelian pakej dan tukar mata ganjaran dengan penginapan hotel, pakej lawatan mahupun penerbangan secara PERCUMA! Tiada kekangan had untuk pengumpulan mata ganjaran maksima, ya kami serius tentang ini!


3. Tak Perlu Berbuat Apa Namun Nikmati Mata Ganjaran Automatik PERCUMA!


Iya, kamu boleh mengumpul mata ganjaran untuk setiap kenalan kamu yang membeli sebarang pakej di TouristGuide.com.my! Sekali lagi, tiada sebarang yuran pendaftaran dan kamu boleh mula mengumpul mata ganjaran untuk penebusan percutian PERCUMA!

4. Tempahan Hotel LEBIH MURAH!


Kenapa lebih murah? TouristGuide.com.my tidak mengguna-pakai sebarang pakej pengiklanan konvensional (TV mahupun akhbar utama), justeru dengan kos operasi yang lebih rendah; kebanyakan penjimatan disalurkan untuk tawaran harga penginapan lebih murah buat pengembara seperti kamu.

5. Pilih Pakej MURAH Mengikut Kegemaran & Bajet!


Hah, kamu boleh memilih pakej menerusi tab khas di TouristGuide.com.my; sama ada  pakej 'Honeymoon', Pulau, Taman Tema, Kembara Lasak, atau 'Free & Easy' dan suai-padan mengikut bajet kamu, jimat dan mudah!

6. Tiada 'Booking Fee', harga LEBIH RENDAH!


Yes, tiada 'booking fee' atau yuran tempahan yang dicaj oleh TouristGuide.com.my! Justeru, kamu boleh menikmati harga percutian (penginapan atau penerbangan dalam harga sebenar) dengan kadar lebih rendah!


7. Rangkaian Data 'Traveller' Yang Luas


Nah, dengan pengkalan data pengembara yang meluas, TouristGuide.com.my mampu menawarkan pakej harga lawatan lebih rendah berbanding harga pasaran di luar sana. Pengumpulan banyak data dalam rangkaian yang sama membolehkan lebih banyak pakej diperkenalkan pada masa hadapan mengikut kegemaran ahli.

8. Sokongan Global 24 Jam - Worry Free holiday guaranteed!


TouristGuide.com.my mengutamakan keselesaan kamu! Pasukan khidmat pelanggan beroperasi 24 jam dan kamu boleh berhubung dengan mereka dari serata dunia sekiranya terdapat sebarang masalah semasa bercuti. Rekomendasi penuh dari kami untuk perkhidmatan ini!

9. Capaian Online & Offline yang simple & trusted!


Bukan sahaja tempahan percutian secara online di www.touristguide.com.my yang boleh diulang akses pada bila-bila masa, malah kamu boleh menghubungi pihak Tourist Guide untuk sebarang maklumat / promosi terkini termasuk tempahan offline di:-

INFINITY VACATION SDN BHD (1141826-T)


Suite A25-3A,

Sentral Business Park,

Jalan TKS 1,

Taman Kajang Sentral,

43000 Kajang,

Selangor Darul Ehsan


Talian Bebas Tol: 1800 38 3338

Waktu Pejabat: 9 pagi – 6 petang (Isnin – Jumaat)

Atau ikuti laman sosial di:-

10. Bercutilah dengan GIRANG, TouristGuide.com.my uruskan kesemuanya!


Paling utama, pengalaman kami bercuti sendiri melibatkan banyak perkara yang perlu diambil kira, dengan TouristGuide.com.my kamu hanya perlu membawa diri dan 'enjoy'lah sepuasnya!

Selamat bercuti dari Projek Travel!


Catat Ulasan

2 Ulasan