Ticker

6/recent/ticker-posts

WANGIAN DEXANDRA : TAHAN LASAK & KEKAL SEGAR

Percutian ke Pulau Perhentian yang terletak jauh dari penempatan bandar dan dikelilingi hanya lautan pastinya sesuatu yang mencabar. Malah, kehadiran trip kali ini disambut dengan pintalan ombak ganas mencabar adrenalin si pengembara.

Goncangan bot laju menongkah ombak tinggi sebelum tiba ke destinasi membuatkan peluh membasahi seluruh badan selain bermandikan air garam. Namun, wangian DeXandra muncul penyelamat mengekalkan kesegaran bau badan sang pengembara!


Hadir dalam variasi wangian untuk lelaki dan wanita dengan bungkusan botol kaca yang mudah dibawa ke mana-mana, selain harga mampu milik buat semua; DeXandra terus kekal lasak mengikuti si pengembara yang bermandikan keringat merentas lautan seterusnya memanjat bukit tinggi (Windmill Pulau Perhentian) demi pemandangan menawan.


Bukan sahaja kekal segar, malah wangian DeXandra membangkitkan mood si pengembara dan rakan sekitar dalam suasana ceria serta santai walau penat melanda diri. Variasi wangian DeXandra yang diinspirasi daripada jenama wangian terkenal luar negara terus kekal lembut menghiasai suasana percutian di pulau yang ternyata panas terik.


Wangian EDP 35ml yang tahan lama lebih daripada 8 jam sangat digalakkan buat yang gemarkan cabaran lasak. Eksperimentasi pengembara dengan wangian ini sebelum terjun ke dalam laut lepas membuktikan bauannya masih kekal walau selepas hampir 40 minit berendam di dalam laut, *hebat bukan? Menampilkan 26 seleksi wangian buat sang jejaka, manakala 43 wangian buat sang gadis, pasti rambang mata *rambang hidung juga! buat yang nak memilih - kesemua wangiannya tidak berbau keras!


Nah dengan harga minima cuma RM65 sebotol, dapatkan DeXandra dengan menghubungi Cik Chettakiomey (Lia) menerusi talian: 0132644310 atau di media sosial Instagram @chettakiomey! Nak tahu lebih lanjut, layari saja www.chettakiomey.com!

Artikel oleh Mohd Fuad

Catat Ulasan

0 Ulasan