Ticker

6/recent/ticker-posts

PASANGAN INI BERKONGSI CARA BERCUTI YANG MENARIK DI LUAR NEGARA



PASANGAN INI BERKONGSI CARA BERCUTI YANG MENARIK DI LUAR NEGARA | Pernahkah anda terfikir untuk bercuti di luar negara tetapi dalam cara yang sangat menarik? Kami di Projek Travel sempat menemubual pasangan dari Johor Bahru yang mengusahakan perniagaan berorientasikan “motorhome travel” dalam usaha membawa pelbagai lapisan pengunjung menjelajah ke negara luar seperti Australia, New Zealand, benua Eropah dan juga Asia dengan menggunakan “motorhome” pada kos yang paling minimum.


RedSTILETTO Camper (RSC) merupakan subsidiari kepada RedSTILETTO Group of Company yang beroperasi sejak 2014 ini mengajak anda untuk mencuba bercuti dalam pengalaman baru yang mungkin sukar untuk anda dapatkan di mana - mana. 

Kenapa kami kata menarik? Sebabnya RedSTILETTO Camper ini menawarkan percutian menggunakan motorhome atau karavan yang sememangnya menarik dan terbukti menjimatkan!  Mereka pakar dalam pelancongan menggunakan motorhome, menyediakan servis percutian yang termurah ke Australia dan New Zealand. Kenapa menarik? Sebab anda bakal menjelajahi ke tempat tumpuan pelancongan serata dunia sampai puas! Yang penting ianya menjimatkan!




Projek Travel  turut tertarik dengan pakej yang disediakan oleh RedSTILETTO Camper. Mana tidaknya dengan serendah RM1,690, pakej ini merangkumi perjalanan selama 6 Hari di dalam karavan yang lengkap dengan kemudahan tanpa perlu memikirkan kos makan dan minum kerana semuanya dilengkapi dalam satu pakej! 



" Kami di RSC sangat meniti beratkan faktor perbelanjaan keselamatan, keselesaan, makanan halal bagi yang beragama Islam, penasihat pejalanan,perancangan masa dan perancangan perjalanan dalam memastikan percutian yang sempurna. Malah kami juga akan memastikan setiap pelanggan gembira dengan pengalaman yang dapat sepanjang menggunakan perkhidmatan kami " 

Berikut adalah 5 Sebab kenapa bercuti dengan RedSTILETTO Camper  sangat menarik.

1. RedSTILETTO Camper  menyediakan kemudahan “on-ground” dari segi pengangkutan dan penginapan, iaitu motorhome itu sendiri dengan pengalaman “self-drive”.

2. RedSTILETTO Camper  menguruskan laluan perjalanan, insurans perjalanan dan tapak perkhemahan (camper site) yang dijamin selamat.

3. Harga pakej RedSTILETTO Camper  termasuk makanan & minuman yang diiktiraf "Halal".

4. RedSTILETTO Camper  menyediakan anak-anak kapal merangkumi penasihat pelancongan serta perjalanan. Percayalah kami dah jumpa mereka secara personal dan mereka sangat happening

5. RedSTILETTO Camper  membantu pengunjung menerokai dunia pada belanjawan terendah dengan kemudahan ansuran.

Yang point ke 5 bagi kami sangat menarik kerana anda dapat merealisasikan impian anda dengan membuat bayaran ansuran kepada RedSTILETTO Camper .





Tak percaya dengan RedSTILETTO Camper ? Kalau tidak percaya macam mana RedSTILETTO Camper ditemual di MATIC FM , TV Al-Hijrah dan yang terbaru Majalah 3. Kalau ada rezeki , Insyallah kami di Projek Travel pun akan turut sama dalam penggembaraan RedSTILETTO Camper, kepada semua Sahabat PT jom join sekali ! 



Jika anda berminat, hubungi :

019 791 1719 (wawa)
019 791 2719 ( Fairul) 

atau layari

Website : 
www.RedSTILETTOcamper.com


Facebook page : 
www.facebook.com/redstilettocamper
Instagram :
@RedStilettocamper 
#RedSTILETTOcamper
#CampingWithStyle
#MotorhomeTravel

Email : 
camper@redstilettogroup.com 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Bagusnya . Kami ke NZ dulu sendiri dgn menyewa kereta. NZ lokasi kami nak repeat terjah best dan cantik.

    BalasPadam
  2. Best...travel dgn mereka..Saya dah ke Nz dan Melbourne

    BalasPadam
  3. Mmg terbaiklah kapten yg bwk percutian ni..kami pun nk mencubanya

    BalasPadam