Ticker

6/recent/ticker-posts

NIGHT OF FRIGHT 3 SUNWAY LAGOON



NIGHT OF FRIGHT 3 SUNWAY LAGOON | Seluruh taman tema Sunway Lagoon telah berubah menjadi Scream Park, bermula dari 2 Oktober yang lalu. Ianya adalah sempena meyambut festival hantu Night Of Fright yang mana ianya merupakan tahun ketiga kejayaanya. Setiap tahun membawa konsep yang berbeza.

Scream Park, Sunway Lagoon
Mr.Lynton V Harris, Chairman and Chief Exec.Officer of the Sudden Impact Entertainment Company menyatakan Mr.Chaos iaitu zombie yang sudahpun terkenal dalam kalangan pengunjung Sunway Lagoon ini akan kembali lagi tetapi tahun ini agak berbeza sedikit kerana Mr.Chaos tak keseorangan kerana Mr.Chaos akan berkahwin dengan Ms.Havoc.

Perkenalkan Mr.Chaos dan pasangannya Ms.Havoc
Malaysia's premier fright festival returns for 14 nights this October. New mazes and scare zones this season includes Death Port, Escape from Pudu 2, Kevil Hill, Sadako Dori & Toxic - the scariest place unearthed!





Banyak rumah hantu yang cukup menyeramkan bakal menemui anda di Night Of Fright 3 Sunway Lagoon. Dengan harga online : 1 pax RM45, 2 pax RM80 ia lebih menjimatkan dari korang beli tiket secara walk in. Kami sarankan untuk korang pergi secara berkumpulan.


Untuk membaca pengalaman mereka yang pernah pergi boleh rujuk sini :



Untuk maklumat lanjut korang boleh rujuk :



Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Kalau leka bila terpandang balik zombie memang menakutkan

    BalasPadam
  2. Rumah hantu kat sunway tu memang antara yang the best saya pernah masuk. Seram jugak la :D

    BalasPadam