Ticker

6/recent/ticker-posts

PEMBELIAN TIKET PENGANGKUTAN SECARA TALIAN DI EASYBOOK.COM

PEMBELIAN TIKET PENGANGKUTAN SECARA TALIAN DI EASYBOOK.COM | Mesti ada yang belum tahu apa itu Easybook.com kan. Ini la laman web yang menawarkan perkhidmatan pembelian tiket pengangkutan secara talian terbesar di Asean. Sebenarnya laman web ni dah beroperasi sejak tahun 2005 lagi. Kat sini kita boleh beli tiket bas secara talian dari Singapura ke Malaysia, dalam Malaysia, Thailand dan Indonesia. 

Pembelian Tiket Pengangkutan Secara Talian Di Easybook.com
easybook.com
SENARAI BAS | Antara syarikat bas yang bekerjasama dengan Easybook.com adalah :
01# Transnasional
02# NICE
03# Plusliner
04# Konsortium
05# Sri Maju
06# Five Stars Malaysia
07# Transtar
08# Supernice Grassland
09# S&S International
10# Cepat & Cekap
11# Starmart dan banyak lagi.
Selain menjadi platform untuk tempahan bas secara online, terbaru Easybook.com juga menawarkan pelbagai kemudahan lain seperti perkhidmatan tempahan hotel dan taman-taman tema, tiket feri kepada pelanggan di Malaysia dan Singapura, penjualan tiket kereta api KTM secara talian (KTM ejen berdaftar) dan juga menyediakan perkhidmatan kereta sewa dalam talian dalam masa bagi Negeri Malaysia.

Gambar hiasan _foto www.ptua.org.au
Dengan cara ini, Easybook.com bertindak sebagai platform sehenti yang lengkap untuk kita membeli tiket secara talian dan juga memudahkan untuk kita merancang perjalanan. Selain itu, kita jugak dapat mengelak daripada sebarang kerumitan, menjimatkan masa, tidak perlu bersesak-sesak dan cara pembelian juga mudah.

Pembelian Tiket Pengangkutan Secara Talian Di Easybook.com
Isi maklumat perjalanan anda
Pembelian Tiket Pengangkutan Secara Talian Di Easybook.com
Jadual bas diberi untuk pilihan anda
Mudahkan. Jadi, apa tunggu lagi, rancang percutian anda dan kongsikan pengalaman bersama kami di hashtag #projektravel. Selamat bercuti.

Catat Ulasan

1 Ulasan