Ticker

6/recent/ticker-posts

RESTORAN UNIK DI SHAH ALAM | Chemistry Café+Lab

RESTORAN UNIK DI SHAH ALAM | Chemistry Café+Lab | Siapa sangka, konsep makmal kimia boleh di jadikan sebagai idea unik untuk restoran. Restoran yang admin maksudkan tu ialah Chemistry Café+Lab yang mana ianya beroperasi di Seksyen 7, Shah Alam. Chemistry Café+Lab ini merupakan cafe berkonsepkan makmal kimia pertama yang ada kat Malaysia ni.

hidangan di dalam bekas ujikaji dalam makmal
Untuk memastikan korang dapat feel betol-betol kat makmal kimia, hidangan korang terutama air akan dihidang dalam bekas kimia. huhu. * macam dalam gambar kat atas tu. Jangan takut, dijamin selamat.hehehehe

Lunch bersama rakan blogger di Chemistry Café+Lab
Apa yang admin boleh katakan, makanan kt Chemistry Café+Lab ni agak mahal la. Tapi bagi mereka yang inginkan sesuatu yang baru boleh datang kesini. *tak hairanlah kalau orang ramai .Kalau nak diceritakan mengenai rasa, memang kena dengan hargalah. Sedap!

-------------------------------------------------------------

Chemistry Café+Lab

26 Jalan Kristal J7/J 
Seksyen 7, Shah Alam, Malaysia

Waktu Operasi:
10:00am - 2:00am

No Telefon:
+601762627979

Instagram:

Facebook:

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Menarik! Tak pernah cuba lagi walaupun lokasinya begitu dekat dengan kampus. Still kuat lagi ya hype chemistry cafe ni.

    BalasPadam
  2. Bagi pemiliik rumah makan yang ingin melakukan promosi terhadap restonya dapat menggunakan Dus makanan Greenpack, Gratis cetak pada bagian atas box.

    BalasPadam
  3. wehhhh rinduuu nak lepak chemistry cafe dengan uolss!

    BalasPadam
  4. Dah beberapa kali makan kat sini. Walaupon choice makanan tak banyak, tapi sedap. Berbaloi la..

    BalasPadam