SENARAI BAZAR RAMADAN 2017 DI SHAH ALAM

Senarai Bazar Ramadan 2017 Di Shah Alam | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Jadi, hari ini dah pun masuk hari ke-4 berpuasa pada bulan Ramadan. Sesungguhnya, nikmat yang paling tak dapat dilupakan adalah waktu berbuka puasa. Betul tak korang? Jika diberi pilihan, korang nak memasak atau membeli di Bazar Ramadan? Apapun, pilihan itu biarlah berpada-pada setanding dengan bulan yang mulia di mana bulan yang penuh keberkatan dan berjimatlah sebaik mungkin serta jangan pula membazir-bazir mengikut nafsu semasa membeli.

sumber foto : coconuts.co

So, menu apa yang korang akan pilih dan menjadi idaman kalbu semasa berbuka puasa? Haaaa, kalau admin mesti nak cari murtabak, roti john dan air tebu. Fuh! So korang punya menu apa pulak? Dikesempatan ini, admin ingin berkongsi senarai Bazar Ramadan pada tahun 2017 di Shah Alam. Haaaaa, orang Shah Alam. Are u ready? hihi. Banyak-banyak lokasi di bawah ini, lokasi Bazar Ramadan yang mana satu pilihan korang dan kenapa korang memilih lokasi tersebut?

KONGSIKAN!!


Admin teringin jugak tu nak tahu dan jika berkelapangan admin nak terjah sendiri Bazar-Bazar yang ada ketika bulan Ramadan ini.

Senarai Bazar Ramadan 2017 Di Shah Alam:-
Seksyen 2
Seksyen (TPM)
Seksyen 13 ( Stadium Shah Alam)
Seksyen 17 (TPM)
Seksyen 18 (TPM)
Seksyen 20 (Berhampiran TPM)
Seksyen 25
Seksyen U3 (Subang Perdana)
Seksyen 6 ( TLK Rest.Daud)
Seksyen 7 ( Jalan Platinum Ad7/Ad Rest. Ali Corner
Seksyen 7 ( Jalan Kristal As7/As)
Seksyen 8 ( Berhampiran Surau Blok 17-18 )
Seksyen 16 ( Depan Dewan Orang Ramai )
Seksyen 18 ( Jln 18/34 Klinik Ahmad Shah )
Seksyen 19 (TPM)
Seksyen 24 ( Tapak Usahawan Mikro )
Seksyen 27 ( Tapak Pasar Malam )
Seksyen 28 ( Berhampiran KFC )
Seksyen 31 ( Jalan Anggerik Aranda B31/B Depan Pondok Polik Kota Kemuning )
Seksyen U5 ( Jalan Utarid U5/10 TPM )
Seksyen U8 ( Jalan C U8/c Bukit Jelutong Depan My Mydin )
sumber foto : selongkar10.blogspot.my
So, yang mana satu pilihan korang semua? Selamat berbuka puasa korang semua. Makan-makan juga, jangan lupa ibadah di bulan ramadan juga ye,hehe..

Catat Ulasan

0 Ulasan


✈ Terima kasih kerana menjadikan Projek Travel sebagai sumber rujukan travel anda. Sebarang maklum balas sila tinggalkan di ruangan komen atau email kepada kami di projektravel@gmail.com