Ticker

6/recent/ticker-posts

TONTON PASPORT ASEAN DAN MENANG PELBAGAI HADIAH PERCUTIAN

PASPORT ASEAN
TONTON PASPORT ASEAN DAN MENANG PELBAGAI HADIAH PERCUTIAN |  "Pasport ASEAN" merupakan satu rancangan TV terbaru yang dihasilkan oleh Gaya Travel Nusantara, Radio Televisyen Malaysia (RTM), dan Air Asia sebagai rakan penerbangan rasmi. Pasport Asean ditayangkan di RTM1 pada setiap hari ahad jam 9.30 malam. Rancangan ini mempunyai 13 episod kesemuanya yang menjanjikan pelbagai hadiah menarik untuk penonton yang bertuah.

JAWAB SOALAN MUDAH | Korang hanya perlu tonton dan jawab soalan mudah yang di muat naik di setiap media sosial #PasportAsean (Facebook, Twitter, Instagram) selepas tamat setiap episod mingguan melaui email untuk memenangi pelbagai hadiah menarik dan eklusive sehingga RM30,000 termasuk pakage percutian untuk penonton bertuah.

Jadi jangan lepaskan peluang yang ada. Mereka ada menawarkan 13 kuiz mingguan dan 1 kuiz terkumpul. Jadi apa tunggu lagi. Jadi apa tunggu lagi, follow sosial media #PasportAsean untuk update mereka.

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Bestnya.. Jarang tengok RTM jadi tak tahu rancangan apa yang ditayangkan. Lepas ni boleh start tengok RTM 1 jam 9 malam.. Moga ada rezeki nak bercuti free. Thanx untuk info ini Mat ramos..

    BalasPadam