Ticker

6/recent/ticker-posts

TIP TRAVEL HACK YANG COOL. MUDAHNYA TRAVEL!


TIP TRAVEL HACK YANG COOL | Pasti ramai di antara anda yang selalu travel. Tapi kami pasti juga ramai diantara anda yang baru nak mencuba, merasai apa itu travel. Di sini kami kongsikan video di YouTube oleh ixigorocks yang berkongsi tentang bagaimana anda boleh menjimatkan ruang bag anda.


Kami faham, ramai yang akan nervous bagi yang kali pertama travel. Plan serba lengkap dan keliru berapa banyak pakaian yang sebenarnya perlu dibawa.

Jika anda sudah mula siap untuk travel. Jangan lupa souvenir untuk kami. Jom Travel! Ixigorocks adalah YouTube channel yang dibawah seliaan http://www.ixigo.com/. Bagi yang ingin dapatkan info penerbangan murah, hotel dan pakej yang ada. Web ini adalah antara yang terbaik.

Itu sahaja perkongsian Mat Remos kali ini. InshaAllah banyak lagi yang kami ingin kongsikan kepada anda semua. Semoga projektravel ini menjadi sumber inspirasi anda :D


p/s : Selamat Bercuti dari kami team ProjekTravel. jangan lupa gunakan hashtaq #projektravel jika berkongsi moment percutian korang di Instagram ya :)


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Gulung pun kena ada caranya. Kalau tidak ruang tak mencukupi juga.

    BalasPadam
  2. ok yang roll over tu slalu buat. idea botol kosong tu menarik

    BalasPadam