Ticker

6/recent/ticker-posts

#TSDAYOUT | EKSPEDISI DI BUKIT KUTU, HULU SELANGOR

#TSDAYOUT | Ekspedisi Di Bukit Kutu, Hulu Selangor bakal menemui anda semua pada 6 Jun 2015. Kepada anda kat luar sana yang suka kepada aktiviti lasak seperti jungle treking dan hiking, jangan lepaskan peluang keemasan untuk turut serta bersama-sama pihak Tourism Selangor, wakil media, artis undangan dan bloggers untuk menakluk Bukit Kutu yang terletak di Hulu Selangor.

Apa itu #TSDAYOUT? 

 Mungkin ada yang first time dengar mengenai #TSDAYOUT. Kalau nak tahu, #TSDAYOUT merujuk kepada Tourism Selangor Day Out yang dikelola oleh pihak Tourism Selangor dalam rangka mempromosikan tempat-tempat menarik sebagai pakej pelancongan di sekitar negeri Selangor.

Macam mana nak sertai #TSDAYOUT?

Untuk edisi kali ini, pihak Tourism Selangor akan memilih peserta bertuah melalui instagram. Korang hanya perlu upload gambar menarik berkaitan negeri Selangor dan menggunakan hashtag #DiscoverSelangor dan #TSDayOut. Pemenang bertuah akan dipilih untuk menyertai Ekspedisi Bukit Kutu dan sekaligus berpeluang memenangi hadiah wang tunai bernilai RM1000, RM500, RM300 atau RM150.



#TSDayOut new series ! Hiking at Bukit Kutu Hulu Selangor!
Stand a chance to win RM1000, RM500 & RM300 cash prizes and have fun with us!
.
How to participate?
.
1. Follow @discoverselangor
.
2. Post any places of interest located in Selangor: with hashtags #discoverselangor & #tsdayout
.
3. Don't forget to tag us :
@discoverselangor
@discoverselangor
@discoverselangor
.
4. Lucky names will be selected randomly. .

Rebut hadiah wang tunai

Untuk semua peserta #TSDAYOUT, anda akan berpeluang memenangi wang tunai RM150 untuk kategori Instagram Best Photo Contest. Untuk bloggers pula, anda berpeluang untuk memenangi wang tunai RM1000 (Tempat pertama), RM500 (Tempat kedua) dan RM300 (Tempat ketiga) untuk kategori Best Blog mengenai event #TSDAYOUT yang disertai.


Jadi, apa tunggu lagi? Ayuh, cepat-cepat upload gambar di IG masng-masing. Mesti best kan dapat panjat Bukit Kutu ramai-ramai. Jangan lupa, letak hashtag #ProjekTravel sekali, hehe. Good luck!

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. best ni...tapi saya berada di Korea pada masa itu...

    BalasPadam
  2. Pertama kali baca nama bukit kutu. Tak tahu pula lokasinya. mungkin akan terjah. Nak tunggu info selanjutnya.

    BalasPadam
  3. Boleh la try ni. mana tau ada rezeki menang. hehehe

    BalasPadam
  4. Macam menarik! Untuk siapa dapat join!

    BalasPadam