Ticker

6/recent/ticker-posts

FISH & CO. PAVILLION | BUKA PUASA FISH & CO.

FISH & CO. PAVILIONBUKA PUASA FISH & CO. | Restoran yang terkenal dengan hidangan makanan laut Fish & Co. telah mengadakan satu event sempena ramadhan yang bakal tiba. Ia merupakan majlis memperkenalkan buffet ramadhan mereka untuk tahun 2015 di Pavilion KL.

Sumber Gambar Instagram Dato' @fazleyyaakob

Dato Fazley Yaakob yang mana pernah memenangi rancangan realiti masakan Master Chef Selebriti Malaysia juga telah bekerjasama dengan membawa pencuci mulut beliau dari sukasucre as a part of Fish & Co's Ramadhan Buffet.


Antara hidangan yang bakal menanti korang di bulan ramadhan nanti
Antara hidangan yang bakal menanti korang di bulan ramadhan nanti

pencuci mulut dari sukasucre
Sumber Gambar Instagram sukasucre.creatives

Bermula dari 22 Jun - 17 Julai 2015, korang boleh datang ke Fish & Co. untuk menikmati  pencuci mulut dari sukasucre  dengan #MySeafoodInAPan untuk Iftar Ramadhan ini pada tahun ini. *AVAILABLE AT PAVILLION KL ONLY.

Sumber Gambar Instagram sukasucre.creatives

Sumber Gambar Instagram sukasucre.creatives

PELANCARAN LAGU RAYA DATO' FAZLEY

Sempena majlis ini juga Dato' Fazley Yaakob telah melancarkan lagu raya beliau bersama @indigitalsdnbhd [klik]. Antara tajuk lagu raya tersebut ialah :

1. Dendang Anak Merantau
2. Seribu Kemaafan
3. Dendang Perantau
4. Ku Mohon Maaf Sayang (new song)

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Peranan warna makanan turut membangkitkan selera kita.

    BalasPadam
  2. Bulan puasa telah tiba, jangan lewatkan kesempatan ini untuk membuat take away box Greenpack. Dapatkan keuntungan spesial yakni dapat didesain dengan suka-suka pada bagian atas box. Misal, ucapan selamat berpuasa . selamat idul fitri, dll. Semua itu bisa anda dapatkan FREE 100%!

    BalasPadam