Ticker

6/recent/ticker-posts

SERATA DUNIA DENGAN 360 DEGREE. VIDEO #3 TAHUN EPIC SELFIE.

SERATA DUNIA DENGAN 360 DEGREE | Bagi anda yang bercita-cita untuk travel ke seluruh pelusuk dunia, ini adalah salah satu aktiviti yang patut anda lakukan. Selfie! Dan kongsikan dengan masyarakat dunia.


Alex Chacon telah berkongsi video travelnya kepada kita di laman youtube. Alex Chacon menjelajah dunia dengan motosikal moden dengan menyeberangi lebih dari 75 sempadan negara lain. Dalam video ini diselitkan beberapa negara antaranya Kemboja dan India yang penuh dengan cerita.


Tujuan kami kongsikan video ini adalah untuk kuatkan lagi azam anda di luar sana yang inginkan travel dengan aktiviti. Selfie bukan saja aktiviti yang ada, lihat saja bagaimana Alex Chason bersosial dengan masyarakat setempat dalam video ini.

p/s : Selamat Bercuti dari kami team ProjekTravel. jangan lupa gunakan hashtaq #projektravel jika berkongsi moment percutian korang di Instagram ya :)

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. travel memang best klu bajet cukup...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dalam travel kita kena bijak mengambil peluang... Ada travel kita di biayai... Ada keluar duit poket sendiri... Yg penting bijak mengambil pluang...

      Padam
  2. nice gilaaa ! nak try buat camni lahh. tp kena prepare lah batter extra and memory card kapasiti besar utk go pro

    BalasPadam
  3. Best nya la kalau dapat jalan2 satu dunia. Huhuhu

    BalasPadam