Ticker

6/recent/ticker-posts

GAYA MODERN IBIS STYLE HOTEL DI IPOH


GAYA MODERN IBIS STYLE HOTEL DI IPOH | Semasa Program Discover Perak 2015 anjuran kerjasama Gaya Travel [klik] dan Tourism Perak [klik] yang lepas. Mat Remos telah berkesempatan menginap di salah sebuah hotel di bandar Ipoh iaitu IBIS STYLE HOTEL. Hotel ini dikatakan baru sahaja beroperasi selama 1 tahun 2 bulan.

Lobi Hotel Ibis Style
Lobi Hotel Ibis Style

*sedikit info untuk pembaca Untuk ke IBIS STYLE Ipoh, pelancong hanya perlu megambil masa10 minit dengan menaiki kereta dari Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah dan 4 minit dari Stesen Keretapi Ipoh dan Ipoh Old Town . 

BILIK DI IBIS STYLE IPOH


IBIS STYLE Ipoh mempuanyai 113 bilik dari 3 kategori yang mana ianya menerapkan konsep modern dan simple. Apa yang boleh membanggakan Mat Remos disini, Wifi disediakan secara percuma di setiap bilik dan yang pastinya ia tidak mengecewakan.

Jenis-jenis bilik yang sempat Mat Remos jenguk adalah seperti Standard Room with Queen Bed, Standard Twin Bed Room dan Deluxe Room. Standard Twin Bed Room merupakan bilik yang sempat Mat Remos rasa untuk semalaman di IBIS STYLE HOTEL DI IPOH ini.

Standard Room with Queen Bed

Standard Room with Queen Bed

Standard Room with Queen Bed_kredit foto www.ibis.com


Modern designed 25 sq.m. room features the new ibis bedding, equipped with Minibar, safe box, wardrobe, ottoman and round table, 32" LED TV, and free WIFI Internet access.

Standard Twin Bed Room

Standard Twin Bed Room

Standard Twin Bed Room_kredit foto www.ibis.com


Modern designed 25 sq.m. room features the new ibis bedding, equipped with Minibar, safe box, wardrobe, ottoman and round table, 32" LED TV, and free WIFI Internet access.

Deluxe Room

Deluxe Room
Deluxe Room_kredit foto www.ibis.com

Modern designed and spacious 49 sq.m. room features the new ibis bedding, equipped with minibar, safe box, wardrobe, ottoman and round table, 32" LED TV, a separate living room with sofa, and free WIFI Internet access.


>>klik pada gambar untuk paparan lebih jelas<<

Apa yang Mat Remos perasan, peralatan yang disediakan di bilik merupakan peralatan baru dan yang penting ianya cukup selesa untuk pelancong. Tarikan lain yang membuatkan Mat Remos suka sangat dengan IBIS STYLE HOTEL ni, rooftop hotel ini mempunyai dekorasi yang sangat moden dan menarik.



Ianya akan menjadi lebih menarik jika di waktu malam. 

kredit foto www.ibis.com

IBIS STYLE Hotel address
18, Jalan Chung On Siew
30250, IPOH, PERAK
 MALAYSIA


GPS :
N 4° 35' 29.25'' E 101° 5' 10.43''

p/s : Selamat Bercuti dari kami team ProjekTravel. jangan lupa gunakan hashtaq #projektravel jika berkongsi moment percutian korang di Instagram ya :)

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. boleh buat ilham deco rumah sendiri ni... cantik2 susun aturnya.

    BalasPadam
  2. harga bermula dari seratus lebih sehingga 400 lebih macam tu

    BalasPadam
  3. Cantiknyaaa interior design ! Aku suke tengok style moden camni. kaler menarikk

    BalasPadam
  4. memang best..dh try..cuma waktu mlm..kt luar hotel xbape best..

    BalasPadam
  5. ehhh baru teringat... aku kat Melbourne duk kat IBIS Budget Hotel ! ni cawangan dia ke ?

    BalasPadam
  6. Kalau di luar negara hotel IBIS ini antara hotel pilihan untuk para pelancong. Sangat sesuai dengan budget dan ianya mampu bagi pelancong budget.

    BalasPadam
  7. Setiap kategori pasti ada cabaret tersendiri .

    BalasPadam