Ticker

6/recent/ticker-posts

VIDEO LANGKAWI SKYCAB

Langkawi SkyCab_ Foto panoramalangkawi.com
Video Langkawi SkyCab | Kami di Projek Travel baru saja balik dari percutian singkat di Pulau Langkawi sempena menghadiri majlis perkahwinan salah seorang Sahabat PT iaitu Dr Faizal. Memandangkan kami tak ada ole-ole untuk korang semua, apa kata kali ini kami belanja video ringkas dari Langkawi SkyCab

Ayuh, sama-sama kita tonton rakaman video ringkas team Projek Travel menikmati pemandangan indah di Langkawi SkyCab especially kepada semua pembaca yang belum pernah merasai pengalaman menaiki cable car di sini.


Amacam, ada berani nak naik cable car di Langkawi? Jujurnya, perasaan gayat lebih ketara kat Langkawi berbanding dengan cable car di Genting.

TIPS KE LANGKAWI SKYCAB


Tips ringkas untuk sesiapa yang plan nak pergi ke Langkawi SkyCab, silalah pergi seawal yang boleh. First trip bermula jam 9.00 pagi. Jadi, kalau nak elak beratur panjang untuk beli tiket dan nak elak bahang terik panas mentari, eloklah datang seawal 8.00-8.30 pagi.

Untuk info-info menarik mengenai Langkawi SkyCab dan tempat-tempat menarik di sekitar Langkawi, tunggu perkongsian kami yang seterusnya di sini. Stay tuned!


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. korang tau dak aku menangis bagai tiada hari esok sbb gayat naik cable car ni

    BalasPadam