Ticker

6/recent/ticker-posts

JADUAL HARGA TAMBANG TEKSI LEMBAH KELANG


JADUAL HARGA TAMBANG TEKSI LEMBAH KELANG | Memandangkan ramai yang dok mengeluh dengan masalah pemandu teksi yang sesuka hati meletakkan harga yang tinggi. Admin cuba mendapatkan senarai HARGA TAMBANG TEKSI LEMBAH KELANG yang sepatutnya. 

JADUAL HARGA TAMBANG TEKSI LEMBAH KELANG
>>klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas<<

Jadual ni, admin ambil dari sebuah teksi yang admin naik pada 16 Mac 2015 yang lepas diatas kebenaran driver teksi tersebut.

APLIKASI MyTeksi


Admin nasihatkan, untuk mengelakkan masalah penipuan. Korang boleh cari teksi yang bermeter. Atau lebih senang dan selamat jika menggunakan Aplikasi MyTeksi. 

aplikasi myteksi

MyTeksi uses smartphone technology to connect passengers to drivers, transforming the taxi industry. Download MyTeksi on App Store, Google Play & BlackBerry (Q10, Z10 and above). 

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai aplikasi MyTeksi ni, korang boleh layari grabtaxi.com/myteksi/ [klik] . Disana korang boleh ketahui bagaimana aplikasi MyTeksi ni berfungsi dan macam-macam lagi. 

Sebelum tu korang boleh semak tempat yang ada service MyTeksi ni.

tempat yang ada service MyTeksi
>>klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas<<

Untuk pengetahuan korang, admin juga  merupakan pengguna setia aplikasi MyTeksi ni. Sangat mudah, mesra, cepat dan selamat. Jadi apa tunggu lagi. Boleh download sekarang.

p/s : Selamat Bercuti dari kami team ProjekTravel. jangan lupa gunakan hashtaq #projektravel jika berkongsi moment percutian korang di Instagram ya :)


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. aku selalu naik teksi ni zaman xde kereta dulu... masa tu myTeksi ni pun belum ada

    BalasPadam