Ticker

6/recent/ticker-posts

AIR ASIA PROMO SERENDAH RM19

Air Asia Promo Serendah RM19? Ya, ini bukan main-main, ini betul-betul. Kami di Projek Travel ingin berkongsi maklumat penting ini untuk kaki-kaki travel yang plan nak pergi travel tak kira dalam negara mahupun ke luar negara. Air Asia kini tampil dengan promosi yang lebih hebat, lebih gempak. Cekidout!


Pengalaman kami terbang ke Kunming, China bersama Air Asia

Apa yang menarik tentang promosi Air Asia kali ni? Nah, tambang murah serendah RM19 ke Johor Bahru, Perth, Kunming,  Chongqing, Yogjakarta, Seoul, Bangkok dan Tokyo. Sekarang promosi makin hebat tanpa Fuel Surcharge! Apa yang penting, kena pandai pilih date yang sesuai dan jangan lupa apply cuti panjang awal-awal.



26 January 2015 - 1 February 2015
 

3 August 2015 - 26 March 2016
 
Travel Notes
- Advanced booking required.
- Fares are not available during embargo period.


Promosi kali ini juga meliputi China, India dan Vietnam. Antara desitinasi pilihan dengan tambang serendah RM99 adalah Kunming, Chongqing, Ho Chi Minh, Nanning, Kochi, Tiruchirappalli, Shanghai dan Da Nang.



26 January 2015 - 1 February 2015
 

27 January 2015 - 30 June 2015
 
Travel Notes
- Advanced booking required.
- Fares are not available during embargo period.
- Travel period for AirAsia Philippines routes: 27 January 2015 - 2 August 2015


Untuk yang travel bersama keluarga dan inginkan penginapan yang selesa, boleh book menerusi AirAsiaGo.Com untuk pakej tiket penerbangan pergi dan balik berserta penginapan dengan harga serendah RM269 ke beberapa destinasi pilihan seperti Thailand, Philiphines, Cambodia, Korea, Japan, China, Australia dan beberapa destinasi lain.



26 January 2015 - 1 February 2015
 

3 August 2015 - 26 December 2015


Apapun, kami di Projek Travel mengucapkan semoga segala persiapan anda untuk travel ke destinasi-destinasi pilihan berjalan lancar dan dipermudahkan. Jangan lupa berkongsi detik-detik manis dan pengalaman percutian anda bersama kami di instagram atauapun twitter dengan hashtag #ProjekTravel

Selamat memburu tiket murah!


Psssst! Dah ada ke yang berjaya grab tiket-tiket murah? Ce share sikit ke mana destinasi anda bersama Air Asia selepas ini.


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. kalau mai promo2 mmg bergetarrr tgn kanan kiri nak klik klik website air asia haha

    BalasPadam
  2. Bab ini akak tidak mahir. Abe Mat yang uruskan segalanya.

    BalasPadam