Ticker

6/recent/ticker-posts

Pakej Pelayaran Serendah Kurang Dari RM200 | Berlayar Bersama Malaysian Harmony Tour and Travel

Pakej Pelayaran Serendah Kurang Dari RM200 | Berlayar Bersama Malaysian Harmony Tour and Travel  | Minggu lepas, team #projektravel telah berlayar bersama selebriti terkenal Pak Nil ke Phuket dan Krabi dengan menaiki kapal mewah Superstar Libra. Ini merupakan #PercutianPeminatBersamaPakNil sempena cuti sekolah. Dan kami juga telah dijemput oleh pihak StarCruise dan Malaysian Harmony untuk memeriahkan lagi percutian ini.

Superstar Libra

Pelayaran ini telah berlangsung selama 4 hari iaitu bermula pada 30 November sehingga 3 Disember 2014 dan hanya bernilai RM1499. Pelayaran ini telah dianjurkan oleh Malaysian Harmony Tour and Travel iaitu salah satu travel agent yang bertanggungjawab dalam mempromosikan pakej pelayaran muslim (percutian Starcruise).

Selain dari pakej pelayaran Superstar Libra, Malaysian Harmony Tour and Travel juga mempunyai pelbagai pakej pelayaran bersama Superstar Gemini , Superstar Aquarius dan banyak lagi.

Pakej Pelayaran Serendah Kurang Dari RM200


Jika selama ni kita hanya mampu memandang pakage pelayaran bersama kapal mewah ini, tapi jangan terkejut jika mereka ada menyediakan pakej pelayaran serendah kurang dari RM200.

Jika anda berminat untuk mengambil travel agen, sila layari  di www.malaysianharmony.com.my atau www.12fly.com.my  . Anda juga boleh lawati facebook page mereka untuk update terkini di www.facebook.com/malaysianharmony.


Catat Ulasan

2 Ulasan