WARUNG CENDOL PAK MAN POPULAR DI KUALA KUBU BHARU

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Sahabat Media di Warung Pak Man Cendol
WARUNG CENDOL PAK MAN  POPULAR DI KUALA KUBU BHARU | Jika pernah ke Kuala Kubu Bharu mesti pernah terdengar tentang WARUNG CENDOL PAK MAN. Ianya betul-betul berada di tepi jalan dan sangat mudah untuk dijejaki.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Warung Cendol pak Man
Korang boleh lihat dan nilai sendiri. Bagaimana meriahnya WARUNG CENDOL PAK MAN nie. Ianya memang dah cukup terkenal. Bukan setakat untuk masyarakat setempat je, artis pun ramai dah makan cendol kat sini.
WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Pelanggan Warung Cendol Pak Man
Ni antara koleksi-koleksi gambar Pak Man bersama pelanggan-pelanggan beliau. *ha bukan calang-calang orang tau yang singgah makan cendol kat sini.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Koleksi Gambar Bersama Pelanggan 
Kalau nak makan cendol kat sini kena banyak bersabar hehe. Maklumla ramai orang. Tapi service tak mengecewakan. Tak perlu tunggu lama pun, sebab service yang cekap.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Cendol Pak Man
WARUNG CENDOL PAK MAN ni bukan sahaja menjual pelbagai jenis cendol, tapi makanan seperti Mee Rojak, Mee Kari, Mee Rebus, Laksa dan Nasi Ayam juga ada.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Menu di Warung Cendol Pak Man
WARUNG CENDOL PAK MAN dibuka pada jam 9 pagi dan ditutup pada jam 6.00 dan alamat WARUNG CENDOL PAK MAN adalah di : 

Batu 42 1/2, 
Jalan Ipoh, Rasa, 
Kuala Kubu Bharu, Selangor.

WARUNG CENDOL PAK MAN | KUALA KUBU BARU
Sahabat Media
Ramai yang berpuas hati dengan Cendol dan menu-menu di sini. Jadi pada sapa-sapa yang belum pernah singgah di WARUNG CENDOL PAK MAN ni kalau ke KUALA KUBU BHARU  leh la rasa ya. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Kena perati betul kalau ke KKB ni. Sebab lokasi yang kurang tahu...

    BalasPadam
  2. Waiter sangat rude.nk ambil order pun marah marah.cendol bukan sedap sangat.
    At least peramah la sikit.mcm mana nk maju

    BalasPadam


✈ Terima kasih kerana menjadikan Projek Travel sebagai sumber rujukan travel anda. Sebarang maklum balas sila tinggalkan di ruangan komen atau email kepada kami di projektravel@gmail.com